Klantendienst
Bij Xenos doen we er alles aan om een perfect product te leveren. Natuurlijk kan het voorkomen dat je een vraag hebt over het artikel of dat deze niet helemaal aan je verwachting voldoet. Hieronder vind je alle informatie over hoe wij voor je klaarstaan.
Meest gestelde vragen
- Waar is mijn pakket?
-
Je kunt je online bestelling volgen met de Track & Trace code die je in de bevestigingsmail hebt ontvangen. We streven er naar om je bestelling de volgende dag te bezorgen, als je voor 20:00 uur op een werkdag hebt besteld. In een enkel geval kan het langer duren dan je van ons gewend bent. Mocht je 5 dagen na je bestelling nog geen pakket hebben ontvangen, neem dan contact met ons op.
Let op! Het is momenteel erg druk bij PostNL. Hierdoor kan het zijn dat je pakket later wordt bezorgd dan je van ons gewend bent. Bekijk voor meer informatie de Track & Trace code die je via de mail hebt ontvangen. Sorry voor het ongemak!
- Hoe retourneer ik mijn pakket?
-
Binnen de zichttermijn van 30 dagen mag je producten aan ons retourneren. Dit kan via een pakketdienst (op eigen kosten). Leveringen die incompleet of beschadigd zijn en PostNL Extra@Home-leveringen zijn hiervan uitgezonderd.
De kosten voor het retourneren via een pakketdienst zijn afhankelijk van de grootte van het pakket en vallen voor rekening van de klant. Het retouradres is Xenos BV, t.a.v. afdeling Retouren webshop, Schutweg 8, 5145 NP Waalwijk. Je vindt het ook op het retourformulier.
Klik hier voor meer informatie over retourneren bij Xenos.
Naar welke informatie ben je op zoek?
Neem contact met ons op
Bel ons op 078-77 77 68 (lokaal tarief) |
Direct contact van 09:00 tot 18:00 uur* |
Chat met ons |
Direct contact |
Persoonlijk bericht via Instagram @xenos_nl |
Antwoord binnen 1 werkdag |
Persoonlijk bericht via Facebook @XenosNL |
Antwoord binnen 1 werkdag |
* we zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00 uur, en op zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur.